Dabar prekės ženklas LIPS STYLE pristato rinkai kokybišką lūpų dažų vibratorių, turintį 10 nuostabių vibracijos režimų, apgaubtą minkštu ir šilkiniu hipoalerginiu silikonu. Dabar ne tik lūpų dažai yra moteriškumo simbolis, bet ir malonumo simbolis, evoliucija ir istorija lėmė moterų mąstymą ir laisvę, malonumą gyvenime viskam, stilius STYLE. Tai įkvepia moterų lūpų dažų istorijoje, ir pagerbiant 100 metų istoriją, šiandien parduodami geriausi vibraciniai lūpų dažai moterims!
Nors jo sukūrimas gali būti dar senesnis, jei atsižvelgsime į pigmentus, kuriuos naudojo Egipto ir Graikijos kultūra, tekstas ir žinios susitinka savo pirmame amžiuje ir išlieka aktualios kaip sudėtingas moteriškumo simbolis.
Ar yra moteris, kuri savo piniginėje neturi lūpų dažų? Gali būti, nors neabejotina, kad šis elementas yra moteriškos grožio simbolis ir populiarios kultūros ikona. Laboratorija švenčia 100 metų ir išlieka geriausiai parduodamu makiažo produktu su beveik 1 000 milijonų vienetų visame pasaulyje.
Lūpų dažų istorija gali būti dar senesnė, jei atsižvelgsime į pirminį moterų makiažą senovėje. Egipte kai kurie natūralūs pigmentai veikė kaip dabartinio makiažo pagrindas. Tinklai buvo sujungti, kad suteiktų spalvas, naudojamas akims ir burnai, tačiau iš pradžių jie buvo leidžiami tik aristokratinei socialinei klasei. (Taip pat skaitykite, kas nutinka, jei moterys nori pasidažyti?)
Graikijoje moterys, keičiantis, dažydavo lūpas, kad parodytų, jog yra prostitutės, o Romoje jos tapdavo aukštos klasės damomis.
Senovės faraonai ir karaliai taip pat dažydavosi, nors šis faktas buvo toli nuo tuštybės, nes jiems makiažas buvo susijęs su dvasių atskyrimu ir gydomosiomis savybėmis. Pavyzdžiui, jie priskirdavo savybes, kad pašalintų blogą akį arba atstovautų savo protėvių jėgą.
Tačiau revoliucija atėjo 1915 m. iš amerikiečių gamintojo Maurice Levy rankų. Su idėja palengvinti užtepimą ir pašalinti nepatogų procesą, reikalaujantį šepetėlio – kuris paradoksaliai šiandien vėl tampa madingas -, Levy ir kiti gamintojai manė, kad sprendimas buvo paprastesnė ir higieniškesnė prezentacija.
Po daugybės bandymų Levy sukūrė lazdelės formos balzamą, iš pradžių šiek tiek nestabilų, tačiau vėliau tapusį produktu, kurį matome šiandien. Trumpai tariant, jis sugalvojo lūpų dažus, pritvirtintus prie platformos – kuri slinko, kai lūpų dažai buvo naudojami – ir kurie buvo metaliniame vamzdyje su dangteliu. Taip lazdelė tapo pakartotinai naudojama.
Voilá, kažkas taip paprasto šiandien vis dar yra produktas par excellence ir sudėtingas moteriškumo simbolis. Mėgstamas daugumos, tačiau kritikuojamas labiausiai radikalių, kurie jį žymi kaip engiantį, macho, provokuojantį ir nepaprastai seksualinį objektą, lūpų dažai vis dėlto išlieka grožio rinkoje.
"Lūpų dažai suvokiami kaip vartojimo ir asmeninio tvarkymo objektas, priimtas aplinkoje, kurioje siekiama modernumo ir profesinio sėkmės kaip gyvenimo tikslo (…) Bet mes neturime pamiršti pirmosios makiažo funkcijos, o tai yra sukurti vizualinę iliuziją.
Jis laikinai keičia veidą ir, todėl, kaip jo vartotojai atrodo prieš kitus ", kaip apibūdina Katalikų universiteto Peru atliktas tyrimas, pavadintas ‘Lūpų dažai: tapatybė, pristatymas ir moteriškumo patirtys’.
-Aistra-raudona-
Šis tyrimas taip pat rodo, kad tam tikros spalvos akcentuoja šias macho praktikas. Raudona lūpų spalva visada turėjo akivaizdžiai seksualinę konotaciją.
"Elementai, kurie identifikuoja moteriškumą, gali būti nuvertinti, tačiau jie turi diskursus ir žinias, kurios pasakoja apie tai, ką reiškia visuomenei ne tik būti moterimi, bet ir pasiekti tam tikrą idealų įvaizdį." Kosmetikos pramonė žaidžia su šiais simboliniais vertybėmis ", nurodo tekstas.
Makiažo ir reklamos sąjunga greičiausiai sukūrė vieną iš stipriausių masinės propagandos ginklų visų laikų. Nuo žurnalų, žiniasklaidos ir dabar socialinių tinklų, tobulumo, mados, tendencijų idealo, būti moterimi, vyru, vaiku, homoseksualu, idealas yra sustiprinamas nuolatiniu modelių, gyvenimo, pristatymu.
Lūpų dažai suvaidino svarbų vaidmenį svarbiausiais istorijos momentais. Be to, kad buvo elementas teatrui, pavyzdžiui, jis buvo produktas, kurį Elisabeth Arden pardavinėjo Antrojo pasaulinio karo metu kampanijoje, pavadintoje "Kampanija kaip pareiga", siekiant sumažinti krizės toną, su kuria pasaulis susidūrė.
PRODUKTO INFORMACIJA
Brand | LIPS STYLE |
---|---|
EAN | 8425402158074 |